دیاگ و عیب یابی ولوو

دیاگ ولوو XC90

مرکز ساخت سوئیچ مهربانی آمادگی کامل برای تمامی خدمات مرتبط با دیاگ و عیب یابی ولوو مدل XC90 را دارد. در صورت پیدا شدن هرگونه خطا و یا عیب در خودرو ولوو xc۹۰ شما، مرکز ما با اتصال دستگاههای دیاگ کاملا پیشرفته به کامپیوتر خودروی شما ایرادات جزئی و کلی توسط تیم متبحر، آنالیز و مشکل کاملا برطرف می‌شود.

در زمانهای بسیار قدیم برای عیب یابی خودروی XC90 ولوو ، تمامی موتور خودرو را باز و جدا می‌کردند و زمان طولانی نیازمند بود تا عیب تک تک قطعات پیدا شود اما امروزه به لطف سیستم کامپیوتری خودرو، که به تمامی قطعات داخلی مانند سنسور ها ، قطعات موتور و غیره متصل شده این امکان را می دهد که مانند یک جعبه سیاه هواپیما تمامی مشکلات هر نقطه از خودرو را در حافظه خود قرار دهد.

دستگاه دیاگ بر روی خودروی ولوو xc۹۰ چگونه کار میکند؟

دستگاه دیاگ ولوو xc90 دارای یک پورت OBD ( او بی دی )می باشد که با اتصال به کامپیوتر خودروی ایکس سی ۹۰ ولوو شروع به خواندن کدهایی می‌کند که در سیستم کامپیوتر خودرو تعریف شده است و سپس این اطلاعات از طریق وای فای و یا بلوتوث به گوشی ، کامپیوتر و یا تبلت مرکز فرستاده می‌شود .

از طرفی حتماً باید نرم افزارهای مخصوص که قابلیت تفسیر و آنالیز کد های دریافتی از خودرو را دارند، بر روی سیستم نصب شده باشد که مرکز ساخت سوئیچ از آخرین و بروزترین نرم افزارها استفاده می‌کند تا در کمترین زمان ممکن دیاگ و عیب یابی ولوو xc۹۰ انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا