کلید های ضدسرقت

سوئیچ ایموبلایزر

خودروهای امروزی دارای سوئیچ و ریموت های ضدسرقت یا همان ایموبالایزر می باشند. اولین خودرویی که دارای این سیستم برای حفظ امنیت خودرو شد بنز بود. بعد از خودرو بنز ، خودروهای دیگری از جمله بی ام و ، هیوندا ، کیا ، مزدا ، ام وی ام ، پژو ، لکسوس و … سوئیچ های خود را به این سیستم مجهز کردند. این کلید ها دارای کدهای منحصربفردی می باشند تا در صورتی که فرد اقدام به روشن کردن خودرو خود نماید این کلید ها کدی را برای خودرو ارسال می کنند اگر مورد تائید باشد بعد از استارت خوردن ماشین روشن خواهد شد اما در صوت اشتباه بودن آن ماشین حتی در صورت استارت خوردن روشن نخواهد شد.

سوئیچ گمشده خودرو

برخی از افراد سوئیچ یدک خودرو خود را در داخل ماشین مخفی می کنند تا در صورتی که سوئیچ و کلید خود را از دست دادند به آن دسترسی داشته باشند. در صورتی که دزد قصد سرقت خودرو شما را داشته باشد با گشتن داخل ماشین آن را پیدا خواهد کرد و این کار امنیت خودرو شما را به خطر می اندازد.

بهترین روش برای جلوگیری از این خطر این است که سوئیچ خود را در جای مطمئن قراردهید اما در صورتی که به آن دسترسی ندارید و سوئیچ یدک خود را نیز گم کرده اید می توانید با مرکز تخصصی ایران سوئیچ تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان در کنار شما حاضر شده و شما از خدمات ما بهره مند شوید.

تماس با مرکز ایران سوئیچ

شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز. تماس: 22297397 – 09124802295  
شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم. تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069   شعبه 3: سعادت آباد، میدان کتاب، ضلع شمالی آسمان‌ ها، کارواش آسمان. تماس: 09120238429

در صفحه اینستاگرام ایران سوئیچ  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

پیمایش به بالا