نیسان لیف پنج ستاره کیفیت را گرفت


معرفی نیسان لیف

 نیسان در یوکوهاما-ژاپن، خودروی نیسان لیف، ۵ ستاره کیفیت از برنامه ارزیابی خودروهای جدید در ژاپن را از آن خود کرد.

نیسان لیف با تکنولوژی خودران و آلایندگی زیست محیطی صفر، موفق به کسب امتیاز ۹۴٫۸ از ۱۰۰ در تست تصادفات شد. این برنامه ارزیابی توسط وزارت زیرساخت، حمل و نقل و توریست ژاپن و آژانس ملی ایمنی خودرو اجرا می گردد.

این خودروی تمام هوشمند و الکتریکی نیسان با تکنولوژی های پیشرفته در ۶۰ بازار جهانی عرضه می گردد. از ویژگی های ایمنی خودروی نیسان لیف که منجر که موفقیت این خودرو در کسب ۵ ستاره ایمنی گردیده است، می توان به ساختار مستحکم بدنه، ۶ کیسه هوا، صندلی ها، کمربند ایمنی با قابلیت پیشگیرنده و محدود کردن بار اشاره نمود.

ساخت سوئیچ نیسان
نیسان لیف پنج ستاره کیفیت را گرفت

خودروی نیسان لیف همچنین تست حمایت از سرنشینان در برابر شک الکتریکی در این ارزیابی را گذراند. در این تست، خودروهای الکتریکی به منظور حمایت از سرنشینان خود در برابر شک های الکتریکی وارده در زمان تصادفات مورد آزمایش قرار می گیرند. خودروی نیسان لیف با وجود یک محفظه مراقبت از باتری، ساختار مستحکم بدنه و سپر جهت محافظت از سرنشینان از بخش های ولتاژ بالا و قطعات درگیر در آن، بخوبی در این تست ارزیابی گردید.

خودروی نیسان لیف برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ به بازار معرفی شد و عناوین مختلفی از جمله عنوان پرفروش ترین خودروی الکتریکی دنیا را کسب کرد. نسخه های بروز شده این خودرو در سال های بعد با تکنولوژی های پیشرفته تر و سطح ایمنی بالاتر به بازار عرضه شد.

نیسان در زمینه ارائه تکنولوژی های به روز و مطابق با نیاز بازارهای گوناگون، همچون گذشته پیشتاز بوده و در سال های آتی مقتدرانه با عرضه تکنولوژی های بسیار پیشرفته تر، زمینه ساز پیشرف های بشر در حوزه خودرو خواهد بود.


ساخت سوئیچ نیسان – ساخت ریموت نیسان

تصور کنید به مرکزی برای ساخت سوئیچ و ساخت ریموت نیسان مراجعه کرده اید و بعد از گذشت چند روز سوئیچ و ریموت خودرو شما دچار مشکل شده است و امنیت خودرو شما به خطر افتاده است. برای اینکه بعد از ساخت سوئیچ و ریموت خودرو خود دچار مشکل نشوید این کار را فقط به مراکز تخصصی با سابقه و دارای نیروی متخصص واگذار کنید تا علاوه بر حفظ امنیت خودرو خود در زمان و هزینه خود نیز صرفه جویی کرده باشید.
امروزه با وجود خودروهای هوشمند و پیشرفت در صنعت خودروسازی و سوئیچ نیسان و ریموت نیسان نیاز به ابزار های پیشرفته ها و مراکز ساخت سوئیچ و ریموت با جدیدیترین امکانات روز برای خودرو ها و همچنین نیروهای با سابقه و دارای تجربه و دانش بالا می باشد. مرکز ایران سوئیچ با 20 سال سابقه در این زمینه و با به روز نگه داشتن دانش و اطلاعات خود با توجه به تنوع در انواع مدل خودرو و سوئیچ و ریموت ها در راستای تامین نیاز مشتریان و همچنین بالا بردن سطح امنیت خودرو شما تلاش می کند.

خدمات ما

  • کددهی ریموت نیسان و تعریف ریموت
  • ساخت سوئیچ نیسان و ساخت ریموت
  • کددهی ریموت نیسان
  • ساخت سوئیچ یدک
  • باز کردن درب نیسان
  • تعریف ریموت کی لس نیسان
  • تراش کلید نیسان
  • پاک کردن ریموت های گمشده نیسان
  •  پروگرام ریموت يا سوئیچ اورجينال نیسان

امنیت خودرو نیسان و ساخت سوئیچ و ریموت

هر خودرویی نیاز به یک سوئیچ و ریموت یدک دارد تا در زمانی که شما دچار مشکل شدید یا سوئیچ خود را از دست دادید بتوانید با خیال راحت از سوئیچ یدک و ریموت یدک خود استفاده کنید. ما می توانیم در سریعترین زمان و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و نیروهای متخصص بهترین نوع از سوئیچ و ریموت را به شما ارائه دهیم . تا در زمانی که دچار مشکل شدید سوئیچ و ریموت یدک شما به دست شما برسد اما اگر در شهرستان یا هرجای دیگری بودید و کلید و سوئیچ یدک نداشتید می توانید با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در تمامی شهرهای ایران بصورت سیار در محل شما حاضر شده و در کمترین زمان و مناسبت ترین قیمت و هزینه سوئیچ (سوییچ ) و ریموت خودرو نیسان شما را تحویل خواهند داشت.

در زمان مراجعه به مراکز ساخت کلید باید حتما از میزان و سطح تخصص افراد و همچنین امکانات و تجهیزات آنها اطمینان حاصل نمایید. زیرا در صورتی که فرد در این زمینه مهارت و دانش کافی را نداشته باشد و یا امکانات مرکز مناسب با ماشین های امروزی نباشد امنیت خودرو نیسان شما با مشکل روبرو خواهد شد.

تماس با مرکز ایران سوئیچ – نیسان

شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز. تماس: 22297397 – 09124802295  
شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم. تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069   شعبه 3: سعادت آباد، میدان کتاب، ضلع شمالی آسمان‌ ها، کارواش آسمان. تماس: 09120238429

در صفحه اینستاگرام ایران سوئیچ  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا