خدمات ویژه سوئیچ رنو

سوئیچ برای مدل های مختلف رنو

یکی از خدمات ارائه شده از مرکز تخصصی ایران سوئیچ ، ساخت سوئیچ رنو و ریموت رنو است.  با توسعه فناوری‌های جدید، هر خودرویی دارای سوئیچ های ضد سرقت می باشد؛ همین موضوع سبب شده است که سرویس ساخت سوئیچ، ساخت ریموت، ساخت سوئیچ یدک، سوئیچ کیلس، پروگرام و تعریف ریموت و کلید در بین صاحبان خودروهای داخلی و وارداتی مشاهده شود. متخصصان ما با در نظر گرفتن نیاز صاحبان اتومبیل‌های لوکس وارداتی و همچنین تعداد زیادی از خودروهایی که دارای مشکل گمشدن و مفقود شدن سوئیچ شده اند، با 20 سال سابقه در ایران اقدام به ساخت سوئیچ انواع مدل رنو از جمله مگان- کپچر- ساندرو-سفران – داستر – اسکالا – کولیوس – تالیسمان – فلوئنس- لتیتیود – سیمبل بصورت اورجینال  کرده‎‌اند.

ساخت سوئیچ و ساخت ریموت یک امر تخصصی در حوزه خدمات خودرو به حساب می‌آید و اگر به درستی انجام نشود، قطعا  دچار مشکل شده و امنیت اتومبیل به خطر می‌افتد. قطعات استفاده شده در خدمات ساخت سوئیچ رنو و ساخت ریموت رنو  باید با کیفیت  باشند تا فعالیت سیستم سوئیچ، کار قسمت های مختلف خودرو  را دچار مشکل نکند. امروزه بسیاری از برندهای خودروسازی بزرگ دنیا مانند پورشه، مرسدس بنز، هیوندا و… سیستم کیلس استارتر را به عنوان آپشن جدید به مشتریان خود در هنگام خرید محصولات پیشنهاد می‌دهند و بسیاری از اتومبیل‌ها بخصوص مدل‌های قدیمی‌ فاقد سامانه کیلس میباشند.

انواع خدمات سوئیچ رنو

  • بازکردن درب رنو و تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی بدون نیاز به ابزار
  • تعریف ریموت رنو و کددهی انواع مدل رنو
  • ساخت سوئیچ رنو
  • ساخت سوئیچ یدک رنو
  • پروگرام و تعریف ریموت رنو
  • ساخت ریموت رنو
  • ساخت کلید و ریموت گمشده رنو
  • ریموت رنو ،کلید رنو ، سوئیچ یدک رنو ،ساخت سوئیچ رنو ،تعریف سوئیچ رنو ،کپی سوئیچ رنو
  • پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده رنو ،تعریف کلید ، ساخت اسمارت کی رنو ،ساخت کلید و ریموت
  • کپی ریموت رنو ،کپی کلید رنو ،ریموت یدک رنو ،کلید یدک رنو

ساخت و تعریف ریموت رنو

مرکز ایران سوئیچ متخصص در ساخت انواع مدل سوئیچ، ریموت، پروگرام ریموت، ساخت کلید، کلید یدک، کددهی کلید،تعریف کلید، تعریف ریموت، کددهی ریموت، ساخت سوئیچ، ساخت سوئیچ یدک، ساخت سوئیچ کیلس ، پروگرام ریموت ، پروگرام کلید ،برداشتن کد ریموت، باز کردن درب خودرو و … می باشد که با 25 سال سابقه خود در این زمینه توانسته است با ساخت سوئیچ هایی با بهترین کیفیت اعتماد و اطمینان مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

ساخت سوئیچ رنو و ساخت ریموت رنو در انواع مدل ها از جمله مگان- کپچر- ساندرو-سفران – داستر – اسکالا – کولیوس – تالیسمان – فلوئنس- لتیتیود – سیمبل ، ساخت ریموت خودرو رنو، و کددهی ریموت انواع خودرو ساخت سوئیچ و ریموت از تخصصی های ماست.

امداد خودرو ایران سوئیچ

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ رنو  با در نظر گرفتن نیاز صاحبان خودروهای داخلی و خارجی، برای اولین بار در ایران اقدام به راه‌اندازی امداد خودرو برای خودروهای شما که امکان حرکت دادن آن به مرکز ما را ندارید، در محل شما کرده است. اگر شما هم دوست دارید از خدمات ساخت سوئیچ رنو بر روی خودرو خود بهره‌مند شوید، امروز با شماره‌های ما در پایین صفحه تماس بگیرید تا متخصصان ما بر اساس نوع خودرو شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند. حتی اگر خودرو شما فاقد سنسور برای نصب کیلس باشد، متخصصین ما قادر هستند بخش های فنی خودرو شما را برای نصب کیلس  آماده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


امنیت خودرو رنو

هر خودرویی نیاز به یک سوئیچ و ریموت یدک دارد تا در زمانی که شما دچار مشکل شدید یا سوئیچ خود را از دست دادید بتوانید با خیال راحت از سوئیچ یدک و ریموت یدک خود استفاده کنید. ما می توانیم در سریعترین زمان و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و نیروهای متخصص بهترین نوع از سوئیچ و ریموت را به شما ارائه دهیم . تا در زمانی که دچار مشکل شدید سوئیچ و ریموت یدک شما به دست شما برسد .
متخصصین ما در تمامی شهرهای ایران بصورت سیار در محل شما حاضر شده و در کمترین زمان و مناسبت ترین قیمت و هزینه سوئیچ (سوییچ ) و ریموت خودرو رنو شما را تحویل خواهند داشت.

در زمان مراجعه به مراکز ساخت کلید باید حتما از میزان و سطح تخصص افراد و همچنین امکانات و تجهیزات آنها اطمینان حاصل نمایید. زیرا در صورتی که فرد در این زمینه مهارت و دانش کافی را نداشته باشد و یا امکانات مرکز مناسب با ماشین های امروزی نباشد امنیت خودرو رنو شما با مشکل روبرو خواهد شد.

با اطمینان کامل با مرکز ما تماس گرفته و با مشاوره با متخصصین ما در زمینه ساخت سوئیچ رنو ، ساخت ریموت رنو ، ساخت سوئیچ یدک رنو ، پروگرام ریموت رنو ، کددهی ریموت رنو ، تعریف ریموت رنو ، باز کردن درب خودرو ، ساخت سوییچ ، ساخت کلید ، کپی ریموت ، تراش تیغه سوئیچ و … بهره مند شوید.


معرفی خودروسازی رنو

رنو یک شرکت خودرو سازی فرانسوی است که در زمینه های مختلف ساخت انواع خودرو فعالیت دارد. رنو در سال 2011 به عنوان سومین خودروسازی اروپا  بعد از فولکس واگن و پژو قرار گرفت و هم اکنون در رتبه نهم در دنیا قرار دارد.  لوئی رنو بنیانگذار شرکت رنو می‌باشد، که نخستین اتومبیل او رنو تیپ ای نام داشت و در سال ۱۸۹۸ ساخته شد. رنو فعالیت گسترده ای در زمینه مسابقات داشت و یکی از موفق ترین ها در فرمول یک به حساب می آمد.

خودرو سازی رنو در سال ۲۰۰۵ با رانندگی فرناندو آلونسو به قهرمانی مسابقات فرمول یک دست پیدا کرد و در سال های بعد اقدام به طراحی و ساخت خودروهای الکتریکی کرد و با مشارکت فرانس تلکوم اولین تولیدکننده اتومبیل «آدیس لاین» با سیستم ماهواره‌ای بوده و مدل «ول ساتیس» رنو به عنوان بی صداترین اتومبیل جهان شناخته شده‌است.

خودروهایی که با برند رنو در ایران موجود می‌باشند از جمله استپ وی –  مگان- کپچر- ساندرو-سفران – داستر – اسکالا – کولیوس – تالیسمان – فلوئنس- لتیتیود – سیمبل ، در قالب سی‌کی‌دی توسط شرکت رنو به کارخانجات در ایران تحویل داده می شوند و با نظارت شکرت رنو مونتاژ می شوند.


تماس با مرکز ایران سوئیچ – رنو

شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز. تماس: 22297397 – 09124802295  
شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم. تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069  
شعبه 3: سعادت آباد، میدان کتاب، ضلع شمالی آسمان‌ ها، کارواش آسمان. تماس: 09120238429

در صفحه اینستاگرام ایران سوئیچ  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

پیمایش به بالا